Klantgericht schrijven: de klant centraal

Schrijven hoort bij uw functie. Rapporten, offertes, memo’s, brieven, e-mails, u schrijft ze allemaal. Maar klantgericht schrijven… Het ordenen van uw gedachten kost al veel tijd. Aansprekend en overtuigend schrijven schiet er dan ook vaak bij in. Toch zou u zo graag sneller op slag komen en schrijven met wat meer aandacht voor uw lezer. ‘Je bent er nu eenmaal goed in of niet’ is een veelgehoorde misvatting. Jammer, want vlot en klantgericht schrijven is een vaardigheid die u kunt leren.

Inhoud van de training

Deze training heeft als doel u daarvoor de vaardigheden aan te dragen. Tijdens de trainingsdag leert u planmatiger, toegankelijker en aansprekender te schrijven. We werken daarbij met teksten die de deelnemers van tevoren hebben ingestuurd. Na de training krijgt u toegang tot een online leeromgeving, waar u uw schrijfcompetentie verder kunt uitdiepen. In de follow-upbijeenkomst kijken we dan wat er is geleerd en welke leerpunten nog aandacht verdienen.

Het is ook mogelijk om individueel de online training te doorlopen. U kunt dan gedurende drie maanden zelf bepalen waar en wanneer u eraan werkt. Elke module in de online training sluit af met een opdracht die u naar de trainer mailt en van wie u er feedback op krijgt.

Doelgroep

De training is bedoeld voor iedereen die betere zakelijke teksten wil of moet schrijven.

Meer informatie? Vraag het infoblad over deze training aan.

Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.

Terug naar boven